FAQs
Πως μπορώ να αποκτήσω προϊόντα ID Concept Beauty;
Εκτός από το idconceptbeauty.gr για τις online αγορές σας, μπορείτε να επισκεφθείτε και το φυσικό μας κατάστημα. Εθνάρχου Μακαρίου 3, Άγιος Δημήτριος, Αθήνα.
Που βρίσκεται η παραγγελία μου;
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας και το ιστορικό αγορών σας. Μπορείτε επίσης να μας καλέσετε στο (+30) 210 9760050 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5.00μμ) ή στείλτε μας e-mail στο orders@idconceptbeauty.gr
Μπορώ να επιστρέψω ή να ανταλλάξω ένα προϊόν;
Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την ID αγορά σας, μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν αρκεί να είναι στην αρχική του κατάσταση. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μας καλέσετε στο (+30) 210 9760050 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ – 5.00μμ).
Μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα που αγόρασα απ’ το ηλεκτρονικό κατάστημα στο φυσικό ή και το αντίστροφο;
Η ID Concept beauty έχει τη δυνατότητα να επιστρέψει τα προϊόντα με αυτή τη διαδικασία. Πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές μπορείτε να βρείτε στην σελίδα της ID Concept Beauty Πολιτική Επιστροφών ή καλώντας μας στο (+30) 210 9760050.
Ποια είναι η προθεσμία για την επιστροφή προϊόντων;
Η προθεσμία για την επιστροφή των προϊόντων είναι οι 14 εργάσιμες ημέρες.
Αποστέλλεται προϊόντα στο εξωτερικό;
Η ID Concept beauty έχει τη δυνατότητα να αποστέλλει τα προϊόντα της και σε προορισμούς εκτός Ελλάδος.
Πως μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα παραγγελιών εντός Χώρας από την υποβολή της στο (+30) 210 9760050 ( Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ) ή στείλτε μας e-mail στο orders@idconceptbeauty.gr και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας.
Παρέλαβα λάθος προϊόν.
Αν η ηλεκτρονική σας παραγγελία δεν έφτασε όπως έπρεπε, καλέστε μας στο (+30) 210 9760050 για βοήθεια.
Το προϊόν μου έφτασε κατεστραμμένο, τι πρέπει να κάνω;
Εάν παραλάβατε κατεστραμμένα προϊόντα, παρακαλούμε διατηρήστε το κουτί, τα υλικά συσκευασίας και την απόδειξη, και επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο (+30) 210 9760050 για να σας βοηθήσουμε. Σε περίπτωση που το πακέτο σας είναι κατεστραμμένο επικοινωνήστε με την εταιρία courier.
Στην παραγγελία μου λείπει ένα απ’ τα προϊόντα, τι πρέπει να κάνω;
Αν η ηλεκτρονική σας παραγγελία δεν έφτασε όπως έπρεπε, καλέστε μας στο (+30) 210 9760050 για βοήθεια.
Δε βρήκατε απάντηση στο ερώτημά σας;
Επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στο (+30) 210 9760050 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 6.00μμ) ή στείλτε μας e-mail στο orders@idconceptbeauty.gr
Μπορώ να κάνω μια παραγγελία χωρίς εγγραφή;
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα της ID Concept beauty ως επισκέπτης, χωρίς να συνδεθείτε.
H ID Concept Beauty κάνει δοκιμές σε ζώα;
Δεν δοκιμάζουμε τα προϊόντα ή τα συστατικά μας σε ζώα και δεν ζητάμε από άλλους να τα δοκιμάσουν για λογαριασμό μας. Πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να απαιτείται μια τέτοια δοκιμή για την επικύρωση της ασφάλειας των καλλυντικών προϊόντων ή των συστατικών.
Υπάρχει έκπτωση pro για τους make up artist;
Προς το παρόν δεν έχουμε έκπτωση pro για τους make up artist, αλλά θα σας ενημερώσουμε σε περίπτωση που συμβεί στο μέλλον. Ο καλύτερος τρόπος για να μείνετε συντονισμένοι, είναι να εγγραφείτε στη λίστα αλληλογραφίας μας.
Τι τρόπους πληρωμής δέχονται στην ID Concept Beauty;
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την πληρωμή σας στο e-shop της ID Concept beauty, με τους εξής τρόπους:
Για αγορές εντός Ελλάδος:
α) Πληρωμή κατά την παράδοση – αντικαταβολή,
β) Πληρωμή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό
γ) Πληρωμή μέσω Paypal
δ) Πληρωμή στο κατάστημα, εφόσον έχετε επιλέξει "Παραλαβή από το κατάστημα"Για αγορές εκτός Ελλάδας:
α) Πληρωμή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό
β) Πληρωμή μέσω PaypalΜπορώ να κάνω τηλεφωνική παραγγελία;
Μπορείτε να κάνετε τηλεφωνική παραγγελία στο (+30) 210 9760050.
Πως μπορώ να μάθω νέα για την ID Concept Beauty;
Κάντε εγγραφή στη λίστα αλληλογραφίας, για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα της ID Concept Beauty, νέα προϊόντα, blogs, tips κλπ.